XIII Reunió de divulgadors de ciència DDD. Guadalajara 2017

DDD logo_naranja 300Els passats dies 25 i 26 de novembre va tenir lloc a Guadalajara la XIIIa Reunió de divulgadors de ciència (DDD) organitzat por l’Associació Disfrutar Divulgando Desinteresadamente. Les sessions de les presentacions varen tenir lloc al saló d’actes del Centro San José, de la Diputació de Guadalajara, amb l’assistència de més de 200 professors i divulgadors de tota Espanya (7 de Lleida) i on van poder gaudir de 64 comunicacions dels àmbits més diversos de la ciència.

Teniu més informació d’aquesta i de les reunions d’anys anteriors en la pàgina web de DDD.

Centro San Jose GuadalajaraEl dissabte al matí vam fer una visita guiada per la ciutat. En particular vàrem visitar el palau de la Cotilla que te un saló de te molt interessant empaperat amb paper d’arròs pintat a China a finals del segle XIX amb escenes de la vida feudal, i el palau de l’Infantado que és l’edifici més emblemàtic de la ciutat.

Palau Cotilla
Saló de te. Palau de la Cotilla. Guadalajara
Palau Infantado
Palau de l’Infantado. Guadalajara

La foto de sota correspon a la vista al museu Francisco Sobrino que alberga pintures i escultures que juguen amb la geometria i el color fetes per l’artista que dona nom al museu.

Museu Francisco Sobrino
Museu Francisco Sobrino. Guadalajara

Manolo Fernández, organitzador de la reunió, amb les fotografies que va fer Juanjo Reina, ha preparat un resum de les comunicacions que es van realitzar en les dues sessions de dissabte i diumenge:

 

VÍDEOS:

Dissabte, 25 de Novembre de 2017 – Primera part

Dissabte, 25 de Novembre de 2017 – Segona part

Diumenge, 26 de Novembre de 2017 – Primera part

Diumenge, 26 de Novembre de 2017 – Segona part


 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.