Oir y ver. 61 experimentos de acústica y óptica

La Universitat de Murcia va editar en 2015, i aquí el vaig comentar, el llibre de treballs pràctics per a 4t d’ESO Experimentos de Física y Química en tiempos de crisis, escrit per Antonio Tomás Serrano y per Rafael García Molina.

Encara que el publicito amb retard, l’any següent, al 2016, la Universitat de Murcia va tornat a editar un altre llibre amb propostes experimentals, en aquest cas de física, escrit per Alejandro del Mazo Vivar, profesor de física y química de secundària en Salamanca, Santiago Velasco Maíllo, professor de Física aplicada de la Universitat de Salamanca, y Rafael García Molina, amb el títol Oir y ver. 61 experimentos de acústica y óptica, del que puc dir que realment dona gust “sentir i veure” els experiments que proposa.

Com el seu títol indica, només presenta experiments sobre el so i la llum, però això sí, molt versàtils i utilitzables amb tot tipus de públic. Es pot comprar el llibre en paper per 14 € i també descarregar-lo en pdf de la pàgina web de Séneca (Agencia de ciencia y tecnología de la Región de Murcia), entitat coeditora de la publicació.

Com és fàcil adonar-se, el professor de la Universitat de Murcia Rafael García Molina és coautor de les dues publicacions. És un gran divulgador de la ciència i el suposo responsable de que la publicació del llibre s’hagi fet en la seva universitat, on l’han fet una entrevista al voltant d’aquest llibre.


 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.